Craving Mexico...

... ho fatto finta di mangiare messicano con: fagioli borlotti fatti purè, pane arabo, formaggio gouda, la salsa di chipotle fatta da me con un barattolo di peperoncini "chipotles" rubato dalla scrivania di K che l'aveva preso per un'amico, e... avocado sudafricano!

Me inventé un menú mexicano con frijoles "borlotti" hechos como refritos (nomás que están muy pellejudos, los mexicanos entienden este punto); queso gouda, pan árabe,  una salsa que hice con unos chiles chipotles que me robé del escritorio de K, que los había comprado para un amigo y... aguacate sudafricano!.


That cute pot holder under my plate comes from Ana's shop. So beautiful things she creates!. Take a look: AI. OLA. Visit her flickr photostream as well, is really gorgeous : ))
Thank you, Ana!

**English version**

I made up a mexican plate with italian "borlotti" beans, pita bread, gouda cheese, a homemade chipotle salsa I made some days ago with a  can of chipotle peppers that my husband got for a friend, they were getting old (; ) on his desk top. I signed the whole thing with south african avocado wedges. It wasn't too bad, but I really crave white corn tortillas!

Pin It

Commenti

  1. Tienes una pinta estupenda con tantos colores! Me ha abierto el apetito!

    RispondiElimina
  2. ...prima o poi mi autoinvito!!! Bacione, Patty

    RispondiElimina
  3. Me encantan los frijoles, qué buenos!

    RispondiElimina
  4. Mi è venuta fame!!!! Semplicemente fame!!! E nota che mi sono pappata una colazione francese solo due ore fa..... ;-)

    RispondiElimina

Posta un commento

Post più popolari